Avon ideal flawless mat tečni korektor


Konačno sam sela da vam napišem post o Avon tečnom mat korektoru. Zbog podeljenih mišljenja sam odlučila da kupim i isprobam ovaj proizvod. Nadam se da će vam se dopasti.













sa korektorom
bez korektora
tekstura korektora

Recenzija:



Tekstura: Gušći je od drugog Avonovog korektora čiju recenziju pripremam.



Blendanje: lako se blenda, ali ukoliko malo preterate sa količinom nećete uspeti da ga izblendate.



Trajanje: Prilično dugo traje.



Uvlačenje u borice: Nakon dva sata se uvuče bez obzira na to što ga fiksiram odmah nakon stavljanja.



Dobre strane

aplikator, 

prekrivna moć
  
trajanje



Loše strane: 

NIJANSE- jedna je presvetla druga je pretamna. Smatrajte se srećnicom ako vam jedna od ove dve nijanse odgovara. Kad ga nanosim stavim ga pre pudera i time izbalansiram celo lice.

uvlači se u linije za koje nisam ni znala da imam,

 previše je suv za moj predeo oko očiju iako mi je taj deo normalan.

pazite koliko proizvoda nanosite zato što će izgledati UŽASNO 


Ocena: 7/10


Cena: zavisi od kataloga ali je manje od 400 din (do 3,5 evra)




Da li ste vi probale ovaj korektor?

Kakvi su vaši utisci?




Love,

Mirjana Miryaam


Коментари

  1. Već danima se dvumim da li da poručim taj korektor baš zbog nijansi. Neko kaže da im se sasvim dopada dok se nekima uopšte ne dopada. Divna recenzija draga i super fotke ♥

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam probala ovaj proizvod ali čini mi se zanimljiv. Jako volim isprobavati proizvode i onda o njima pisati recenzije. Isto tako volim i citati tuđa mišljenja o različitim proizvodima zato mi je ovaj post jako zanimljiv i uživala sam čitajući.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: https://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. nisam probala ovaj proizvod, ali mislim da mi nebi ni odgovarao kad kazes da ti je previse suh za dio oko ociju.. a moja koza je skroz suha.. ali sve u svemu odlicna recenzija

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
  4. Odlična recenzija, zaista! Ovaj korektor nisam probala ali obozavam Avon proizvode tako da verujem da je ovaj odlican.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  5. Jos jedna divna recenzija :) Ovaj korektor jedva cekam da porucim, mada ga u poslednje vreme ne vidjam po katalozima :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар