FARMASI ŠAMPON SA EKSTRAKTOM BELOG LUKA I CAPIXYLA


Kosa je nešto što volim kod sebe ( i ne, nisam narcis). Trudim se da uvek izgleda hidrirano jer je zaista duga i imam najgoru kombinaciju presuvih krajeva i premasnog temena. Znam da sam srećnica. xD
Nakon šišanja sam odlučila da kupim sledeće proizvode kojima je jedna od namena podsticanje rasta kose.





Šampon



Tekstura: čudna, nije ni gelasta ni kremasta

Miris: NE OSEĆA SE NIKAKAV LUK. Miris nije napadan, miriše na čisto i sveže i ne zadržava se dugo u kosi.

Količina: 400ml. Zaista dugo traje i ako ste neko ko pere kosu dva puta nedeljno trajaće vam 6-7 meseci

Čišćenje temena i korena dlake: vrlo lepo i nežno otkloni sve nečistoće

Osećaj nakon pranja: ne izaziva nikakve reakcije kao što su svrab ili perut, kosa bukvalno škripi koliko je čista.

Teme je čisto: već drugog dana moram da perem kosu ali to ne smatram velikim minusom jer je moja kosa takva. Ovo je zapravo super jer je obično perem svako veče.

Cena: katalog

Ocena: 9/10


Maska




Tekstura: slična je kao kod šampona samo što dosta gušća

Količina; 500ml što je za masku odlično

Hidratacija: Moram da priznam da posle ove maske moram da koristim neki dobar i jak balzam jer joj hidratacija nije jača strana

Način korišćenja: Na kosu koja je prethodno oprana šamponom nanesem masku na samo teme. Lepo je utrljam i ostavim nekih 15-20 min da deluje. Brzo i lako se ispira.


Cena: zavisi od kataloga

Ocena: 8/10


Ovaj duo je:


Protiv opadanja

Za podsticanje rasta kose

Za masnu kosu koja nema suve krajeve

Protiv peruti (s tim da mi se kosa zasitila posle 5 meseci korišćenja)

Za jačanje



Konačan utisak:

Dobra strana je to što deluje na rast i opadanje kose ali loša strana je ta što nije za hidrataciju suvih krajeva i ne deluju pozitivno na ispucale i slabe krajeve. Ali to, po meni nije ništa katastrofalno jer se uvek može dodati balzam nakon maske što sam ja uvek radila nakon ispiranja iste.


Konačna ocena:

9/10 (zbog hidratacije)


Da li vredi probati?

DA, cena u odnosu na količinu i kvalitet je odličana.



Recenzije farmasi proizvoda


Коментари

  1. Jako zanimljivi proizvodi. Uživala sam citajuci. Odličan post!😉

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Koristila sam onu prvu verziju i bila zadovoljna :) krajevi jesu suvlji ali je i kosa porasla :)
    Šminke nikad dosta

    ОдговориИзбриши
  3. Toliko toga lepog sam cula za ovaj sampon. Nikako da mi padne da ga isprobam, mada nemam problem sa sporim rastom kose..Nacula sam da Afrodita ima sampon od belog luka, cini mi se litarski po ceni od 300 dindzi <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koristila sam taj Afroditin i razlika je u tome što on nije jak kao Farmasi. On je nežniji prema suvim krajevima ali nema tako jak efekat na rast kose. Ali upravu si, on je sasvim solidna i jeftinija zamena.
      <33

      Избриши
  4. Mirjam draga, predivan post. Do sad nisam koristila ovaj sampon ali obozavam Farmasi kozmetiku tako da ni ne sumnjam da je sasvim dobar. Odnos cene i kvaliteta mi izgleda zanimljivo tako da sam sigurna da cu ga probati prvom prilikom. Sjajn post!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши

Постави коментар